Znajdź opowiadanie:

"MOJE OPKO O MARZENIACH" - Nat

(By przejść do bloga, kliknij w obrazek)
CHWILOWO NIEDOSTĘPNE



FRAGMENT:

Siedziałam jak zwykle sama w domu, ojca jeszcze nie było.  Siedziałam u siebie w swoim malutkim pokoiku i czekałam. Już nawet nie wspomnę, że nie miałam koleżanek nikt po prostu nikt się ze mną nie zadawał. Dlaczego? bo mam ojca pijaka, a jaki ojciec taka córka . Choć mieszkałam na obrzeżach Magdeburga, to nic nie zmieniało faktu, że tu gdzie mieszkam mieszkają albo menele z patologicznych rodzin albo ćpuny. Ja zdaniem ludzi zaliczałam się do meneli . Ale mnie ludzie nie obchodzili. Usłyszałam jak ktoś otwiera drzwi kluczem. To pewnie ojciec. No, nic dziwnego, w końcu jest już 22. Trzaśniecie drzwi. Zaraz usłyszałam, że się dobija do mojego pokoju . Nie otwierałam, bo po co? Ale, jak myślałam, wszedł sam. Ledwo stał na nogach. Od razu się na mnie wydarł :
- A ty nie w pracy? Wypieprzaj stąd, ty suko!!! Już cie nie ma. Pić mi się chce. Masz iść zarobić!

Założyłam bluzę i wybiegłam…

autorka: Nat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.