Znajdź opowiadanie:

"TENEBRIS TOKIOBIZARRE" - krewetka & tenebris

(By przejść do bloga, kliknij w obrazek)


FRAGMENT 

Święta po raz pierwszy od tak wielu lat spędzałem z rodziną.‭ ‬Całą rodziną.‭ ‬Z obojgiem rodziców,‭ ‬bratem,‭ ‬dziadkami.‭ ‬Ze względu na więcej miejsca wigilia odbywała się w domu mamy.‭ ‬Przynajmniej na tydzień przed dom był już całkowicie zawalony zapasami żywności.‭ ‬Nie było czasu na obijanie się.‭ ‬Każdy miał coś do roboty.‭ ‬Jako,‭ ‬że ja umiałem przypalić nawet wodę na herbatę w kuchni zostawiłem mamę samą‭ ‬z Billem.‭ ‬Z ojcem zajęliśmy się wyciąganiem pudełek z ozdobami.‭ ‬Było ich zaskakująco dużo.‭ ‬W jego domu także znaleźliśmy kilka zaklejonych pudeł na strychu i przywieźliśmy je do mamy.‭ ‬Tak więc stos kartonów jaki ustawiliśmy w salonie mógł spokojnie dorównywać wysokością choince.‭ ‬Tej jednak jeszcze brakowało.‭ ‬Co roku kupowaliśmy żywe drzewko.‭
Na dzień przed wigilią choinka była już rozstawiona.‭ ‬Udekorowanie jej przypadło mi i Billowi.‭ ‬W trakcie rozwieszania ozdób okazało się,‭ ‬że‭ ‬2‭ ‬zestawy lampek choinkowych-‭ ‬czerwone mrugające i pomarańczowe-‭ ‬nie świecą.‭ ‬Zostały nam więc żółte,‭ ‬zielone i niebieskie.‭ ‬Po dwóch godzinach trzeba było wyciągnąć już miotłę i szufelkę bo kilka bombek zaliczyło bliskie i śmiertelne w skutkach spotkanie z podłogą.‭
W dniu wigilii od samego rana panował istny chaos.‭ ‬Mama krzątała się po domu nerwowo powtarzając,‭ ‬że wszystko jest nie tak.‭ ‬By jej nie denerwować wyszliśmy z Billem na spacer.‭ ‬Okolica,‭ ‬w której mieszkałem z mamą wyglądała cudownie zimą.‭ ‬Wszędzie leżał nietknięty niczym biały puch.‭ ‬Korzystając z chwili nieuwagi brata zgarnąłem trochę śniegu z murku i zgniotłem go w biały pocisk,‭ ‬który chwilę potem rozbij się na jego plecach.‭ ‬Nie minęła kolejne chwila a moja twarz została natarta śniegiem.‭ ‬W odwecie wcisnąłem mu za kołnierz więcej śniegu.‭ ‬Bawiliśmy się jak dzieci blisko z godzinę. 

autorki: krewetka & tenebris

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.