Znajdź opowiadanie:

"DAJ NADZIEJĘ INNYM" - Siula

(By przejść do bloga, kliknij w obrazek)
CHWILOWO NIEDOSTĘPNE



FRAGMENT

Z zamyslen wyrwal mnie Bill
- Asia ! On sie budzi !
Rzeczywiscie Tom powoli otwieral oczka . Poczulam jak lzy spywaja mi po policzkach. Podeszlam do lozka i pocalowalam wciaz sine usteczka Toma. Bill i Geo zblizyli ise do drzwi.
- Zostawimy was samych. Macie sobie cos do wyjasnienia …. – Dżordż i Szwagier wyszli.
- Czesc spiochu :).
- Asia… Co ty tu robisz ? Czy ja juz jestem po drugiej stronie ?
- Pojebalo cie, prawda ?
- No. Do reszty.
- Hyh, trudno nie zauwazyc.
- Ktora godzina ?
- Y.. 3 nad ranem…
- A od kiedy tu siedzisz ?
- Hmm… Od… 11 ?
- Po co tyle tu siedzisz ?
- Czekalam az sie przebudzisz.
- Ale ja ise nie chcialem obudzic…
- Oj, nie pieprz glupot ! Dlaczego to zrobiles ?!
- Mowilas mi, zebym poszedl i sie zabil …
- Ale ja to mowilam w zlosci ! Bylam na cieibe wkurwiona i tyle ! Przeciez o tym wiesz !!!
- Teraz bedziesz szczesliwa z Georgiem…
- Nie bede !
- Calowalas sie z nim…

autorka: Siula

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.